Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2016

Εύκολα ξύλινα στολίδια



Καθώς σταδιακά στολίζω το σπίτι και προετοιμάζω το εορταστικό μας πρόγραμμα , είπα να σας δείξω μια κατασκευή για χριστουγεννιάτικα στολίδια που είχα κάνει πέρσι και την είχα ευχαριστηθεί.
Η αρχική ιδέα ανήκει στο Mountain Modern Life. Έπεσα πάνω της ψάχνοντας ιδέες για ξύλινα στολίδια και ήταν ακριβώς αυτό που είχα στο μυαλό μου, μόνο που δεν ήξερα πως να το κάνω. Ε, λοιπόν είναι τόσο εύκολο που δεν θα το πιστεύετε!



Αρχικά θα χρειαστείτε ξύλινους δίσκους. Μπορείτε να τους βρείτε σε μαγαζί με είδη diy ή να τους κόψετε μόνοι σας από ξύλα και να τους τρίψετε με λίγο γυαλόχαρτο. Εγώ έκανα το δεύτερο και μάλιστα τους άνοιξα και τρύπες με το τρυπάνι για να τους κρεμάω. Η συνέχεια είναι το πιο ευχάριστο κομμάτι.



Tυπώνουμε το σχέδιο που θέλουμε στον υπολογιστή. Εγώ εκτύπωσα αυτά που πρότεινε το site, αλλά πολύ εύκολα μπορείτε να βάλετε οτιδήποτε. Μονάχα έχετε υπ' όψιν σας αν θέλετε κάτι γραπτό, θα πρέπει να το εκτυπώσετε ανάποδα σαν να το βλέπατε στον καθρέπτη.




Ακουμπάμε το χαρτάκι με το σχέδιο πάνω στο ξύλο με το μελάνι κάτω και με ένα βαμβάκι το βρέχουμε λίγο να γίνει νωπό.



Προσεκτικά χωρίς να σκιστεί το τρίβουμε με  κάτι στρογγυλό χωρίς να μετακινήσουμε καθόλου το χαρτί από τη θέση του.




Όταν το βγάλουμε, η παράσταση θα έχει αποτυπωθεί ελαφρά πάνω στο ξύλο.
 

 Φυσικά αυτό δεν είναι αρκετό γιατί είναι πολύ αχνή, οπότε με ένα μαρκαδοράκι την πατάμε σιγά σιγά.
 

Προσθέτουμε μια κορδέλα ή ένα σπάγκο και είναι έτοιμο!



Και εννοείται οτι δέν έμεινα μόνο στα εκτυπωμένα σχέδια αλλά σχεδίασα και μερικά μόνη μου με το μαρκαδοράκι, άλλα με επιτυχία και άλλα με παταγώδη αποτυχία. Το παρακάτω είναι απο αυτά που τα κατάφεραν μέχρι τα κλαδιά του δέντρου!



Τα στολίσαμε όλα στο περήφανο δεντράκι μας, το οποίο θα σας αποκαλύψω ολόκληρο μαζί με την υπόλοιπη διακόσμηση μας σε επόμενη ανάρτηση.
Καλούς στολισμούς!

Σας αρέσει κάτι που έφτιαξα και θέλετε να το κάνετε? Θα μου έδινε μεγάλη χαρά να μου το δείξετε κάνοντας tag #kerasopites.

Update 12/12/16: Επειδή στα σχόλια σας ρωτάτε πού μπορείτε ν' αγοράστε έτοιμους δίσκους, ρίξτε μια ματιά εδώ κι εδώ...

13 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα στολίδια και ,όντως εύκολα να γίνουν! Πέρυσι είχα κάνει κι εγω παρόμοια για το δέντρο μας αλλά είχα χρησιμοποιήσει πυρογράφο. Με το δικό σου τρόπο δεν είναι απαραίτητος.
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωωω πολύ όμορφα! Δεν το φανταζόμουν το κολπακι με το βαμβάκι και τα σχετικά! Σούπερ! Καλές γιορτές! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ουυοαου!!!! εξαιρετική η πρόταση σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στα μαγαζιά Έλενα μια φορά που ρώτησα για κάτι μικρούς δίσκους ξύλινους μου είπαν 11 ευρώ!!!Απορία:με τι τα έκοψες?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι? Τόσο ακριβά? Μήπως απο ebay?
      Εμένα μου τα έκοψε ο μπαμπάς μου που έχει το εργαλείο απο καυσόξυλα, αλλά νομίζω οτι αν πάρεις 1-2 ξύλα και πάς στον ξυλουργό και ζητήσεις να σου τα κόψει φέτες δεν θα σε χρεώσει τίποτα ιδιαίτερο.

      Διαγραφή
    2. Όλγα αν είσαι Θεσσαλονικη, εγώ είχα βρει σε ένα μαγαζί που πουλάει ξύλα (για τζάκια κτλ) δίσκους διαμέτρου 30 εκ με 1€. Είναι στην οδό Μακεδονίας (στην Καλαμαριά)

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες...

      Διαγραφή
  5. Υπέροχη ιδέα και ακόμη πιο ωραία η κατασκευή! Και του χρόνου Ελενα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι όμορφα που έγιναν! Μπράβο! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλενα ξετρελάθηκα με την ιδέα σου!Φέτος βέβαια δεν προλαβαίνω πλεόν αλλά η ανάρτησή σου αποθηκεύεται και μπαίνει στα to do' των Χριστουγέννων του 2017!Να περάσετε όμορφα τις γιορτές και φυσικά περιμένουμε κι άλλες κατασκευές και ιδέες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφα! Φανταστικά! Δεν έχω λόγια! Και του χρόνου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...