Χαρούμενη γιρλάντα



Ούτε που κατάλαβα πως φτάσαμε ώς εδώ.Είναι κιόλας το μέσο του καλοκαιριού.
Συνήθισα πλέον τη ζέστη, το συνεχές ζουζούνισμα στον αέρα, τα νωχελικά μεσημέρια και τα βράδια με καρπούζι στη βεράντα.
Τα παιδιά στρυφογυρίζουν σαν τα χαμστεράκια μέσα στο σπίτι, περιμένοντας το απογευματάκι που συνήθως βγαίνουμε βόλτα.
Η δουλειά όσο πάει και γίνεται πιο τρελή. και κάθε βάρδια με αφήνει στραγγισμένη απο δυνάμεις. Ευτυχώς που υπάρχει η θαλασσίτσα, τα παιδικά πατουσάκια στην άμμο και τα σαλιωμένα φιλάκια στα μάγουλα μου για να έρχομαι στην αληθινή πραγματικότητα. 



Σε συνέχεια του προηγούμενου tutorial σας ανεβάζω και μερικές φωτογραφίες απο μια γιρλάντα με κυκλάκια που έκανα. Δεν την φωτογράφησα εκεί που θα τη βάλω, αλλά στη βεράντα. Δεν ξέρω αλλά κάτι μου κάνουν οι χρωματιστες γιρλάντες στους κήπους. Μου δίνουν μια ανεξήγητη χαρά!



Επίσης πρόσφατα δοκίμασα μια γαλλική εκδοχή της κερασόπιτας, το clafoutis και μπορώ να πω οτι ενθουσιάστηκα. Τρομερά εύκολη και με καταπληκτική γεύση. 



Υπάρχουν πολλές εκδοχές για clafoutis εκει έξω, εγώ έκανα αυτή τη συνταγή, γιατί μου άρεσε που χρησιμοποιούσε γάλα αντι για κρέμα γάλακτος. Κάποια στιγμή θα το κάνω και με ροδάκινα...



Θα επιστρέψω για ένα ακόμη χρωματιστό χαρούμενο tutorial το συντομότερο...!

Ετικέτες , ,