Ξεχνώντας τη νηστεία






Καλό μήνα! Οι χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες έχουν αρχίσει και επίσημα πλέον, χωρίς κανένας να μπορεί να κατηγορηθεί ως ανυπόμονος! Η κολοκύθα που δέσποζε μέχρι πρόσφατα στο σαλόνι μάς (όπως κάθε χρόνο άλλωστε) μαζεύτηκε και ψήθηκε χαρίζοντας μια γλυκιά μυρωδιά σε όλο το σπίτι.
Μέσα λοιπόν στο πνεύμα των ετοιμασιών, έφτιαξα ένα σιρόπι απο κολοκύθα και μπαχαρικά, αυτό που χρησιμοποιούν τα Starbucks για το διάσημο pumpkin spice latte τους (ο αγαπημένος μου!). Τη συνταγή τη βρήκα εδώ και ήθελα να το δοκιμάσω, εν όψει των χειροποίητων χριστουγεννιάτικων δώρων που θέλω να μοιράσω. Μαζί με ένα αφρόγαλο απο κρέμα καρύδας, ο cappuccino μου δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο τους αρτύσιμους καφέδες!
Γενικά σ'αυτη τη νηστεία έχω κάνει διάφορους πειραματισμούς, έφτιαξα κι ένα ratatouille, με έμπνευση το αγαπημένο ποντικάκι της ταινίας, 2-3 παράξενες συνταγές που δεν είχα ξανακάνει (πχ μπιφτέκια απο φασόλια και γλυκοπατάτα) και φυσικά πολλά πολλά σαλατικά (ναι, το kale της προηγούμενης ανάρτησης μεγάλωσε, πω πω απο πότε έχω να γράψω στο blog!).
Νομίζω πάντως οτι πρέπει να αφήσω τα πολλά πολλά μαγειρέματα και να κάνω και καμια ανάρτηση με το βελονάκι, πολύ μου έλειψε! Ελπίζω αυτό που ετοιμάζω να μήν αργήσει, ανυπομονώ να σας το δείξω...!

Ετικέτες ,