Few pleasures


 photo fallknit_zps0d81344c.jpg

Μερικά νήματα που βρήκα το χρόνο να αξιοποιήσω. Νομίζω έχω βρεί πια το mojo μου και πλέκω πάλι όπως παλιά! Ήδη τελειώνω το γαλανό και βγαίνει τόσο τόσο όμορφο που δε χορταίνω να το βλέπω! Καμία πρόταση για το λεπτούλι πίσω δεξιά;

 photo frenchcheese_zps094c8221.jpg

Τυρί. Ναι, το ξέρω, ακούγεται χαζό, είναι όμως μια μικρή πολυτέλεια για μένα μια και προσπαθώ να μην τρώω σχεδόν καθόλου. Αν όμως βρεθώ μπροστά σ' αυτά τα γαλλικά στρογγυλά τυράκια το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι γιατί δεν έχω μια φέτα φρυγανισμένο ψωμί! Το επιτρέπω λοιπόν στον εαυτό μου και λέω πως απλά "το ζητάει το μωρό"  ;)

 photo parcels_zps8a3dd770.jpg

Η χαρά του ταχυδρομείου! Μου δόθηκε η ευκαιρία να στείλω κάποια πραγματάκια απο το μαγαζάκι μου σε μια πολύ γλυκιά κοπέλα και μου έδωσε τόση χαρά να τα ετοιμάσω και να τα πακετάρω όλα!

 photo eggcarton_zpsb5e65bde.jpg

Σαββατιάτικο πρωινό. Έχει μετατραπέι πιά σε ιεροτελεστία, η οποία όλο και επεκτείνεται! Τζαζ μουσική, τηγανίτες με μέλι και αυγά ποσέ. Φυσικά για να φάει όλο το τσούρμο θέλει μια ολόκληρη καρτέλα. Ας είναι καλά ο παππούς με τις κοτούλες και τα ορτύκια του που μας προμηθεύει φρέσκα βιολογικά αυγά...

 photo reddening_zps415b2624.jpg

Φύλλα που αρχίζουν να κοκκινίζουν. Αααχ! Ναι, αυτή είναι η ιδανική θέα στο μπαλκόνι μου. Ας μείνουν για πάντα έτσι!!!

Ετικέτες