Αθήνα ♥

Να που λοιπόν ήρθε η ώρα να επιστρέψω πίσω στην Αθήνα. Ακόμα δεν το έχω συνειδητοποιήσει, προσπαθώ να συνηθήσω στην καινούρια πραγματικότητα. Πρίν λίγες μέρες παρουσιάστηκα στην καινούρια μου δουλειά νιώθοντας μια αμηχανία λες και ήμουν το καινούριο παιδί του σχολείου! Ένα σωρό καινούρια πρόσωπα και καταστάσεις και, 4 μέρες μετά, βομβαρδίσμένη με τόσες καινούριες πληροφορίες και ένα usb γεμάτο υλικό για διάβασμα, αξιολογώ τις ευχάριστες και δυσάρεστες εκπλήξεις που με περίμεναν. Το σίγουρο είναι πως έχω αρκετό δρόμο μπροστά μου μέχρι να εγκλιματιστώ και να μπορέσω να προσφέρω. Ίσως με βλέπετε λιγότερο συχνά αυτόν τον καιρό, θα ξέρετε γιατί!

 photo atc_zps4dc0b9e5.jpg

(Αντίο ροδίτες συνάδερφοι, ακόμα και εσείς που κρυφοπαρακολουθείτε το blog μου χωρίς να μου πείτε μια κουβέντα. Όλοι μου προσφέρατε κάτι με τον τρόπο σας, ειδικά αυτοί που με αντιπαθήσατε και με δυσκολέψατε. Εγώ έφυγα με όμορφες αναμνήσεις...)


Ετικέτες ,