Φθινόπωρο στο δάσος


 photo bridge_zpse122ca15.jpg

Στο δάσος της Βόρειας Εύβοιας, μέσα στα χρώματα του φθινοπώρου. Παλιές γέφυρες και κιτρινισμένα φύλλα. Μια απαλή δροσιά απλώνεται παντού.

 photo hives_zps5e70803f.jpg

Χρωματιστά μελίσσια που ζουζουνίζουν ακόμα ανάμεσα στα δέντρα. Κολοκύθες στολισμένες σε όλο το δρόμο, βρεγμένες απο τη βροχή. Μια μυρωδιά απο φύλλα και χώμα.

 photo pumpiknscopy_zps665ed8d2.jpg

Πορτοκαλί και κόκκινο γεμίζουν το τοπίο. Ένα αυτοσχέδιο πικ νικ δίπλα στο ποτάμι. Χαρούμενα γέλια και ποδαράκια που πλατσουρίζουν. Ήχοι και σκηνές που κρατώ σαν φυλαχτό όσο είμαι μόνη μου εδώ.

 photo 20130829_120056copy_zps62f87384.jpg

 photo riverfeet_zps8056c20c.jpg

Μου δίνει ιδιαίτερη χαρά αυτή η ανάρτηση γιατί μου θυμίζει τα όμορφα που περάσαμε και μου δίνει θάρρος γι'αυτό που περιμένω.  Κι όσο κι αν στεναχωριέμαι που έχασα τις πρώτες τους στιγμές στο σχολείο, ονειρεύομαι μια ολόκληρη χρονιά σαν το Φθινόπωρο. Γεμάτη ζεστά χρώματα και θαλπωρή. Με γλυκιά μυρωδιά μήλου και κανέλας. Με πολύ πλέξιμο και βόλτες στην εξοχή. Με μεσημεριανό ύπνο και τη βροχή να χτυπάει στο τζάμι. Μπορεί να είναι έτσι αυτη η χρονιά;

Εύχομαι σε όλους σας καλή σχολική χρονιά! Κάπου διάβασα οτι έχουμε 900 εβδομάδες μέχρι να μεγαλώσουν τα παιδιά μας, απολαύστε και δώστε σημασία στην κάθε στιγμή. Είναι τόσο πολύτιμες...

 photo 20130829_114945_zps77308b9a.jpg

(Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες έξω απο το Προκόπι, στο δρόμο μας για το Club Agia Anna)


Ετικέτες