Summer Bliss: Week 6 (της τρέλας...)

Οι παρακάτω φωτογραφίες εντάσσονται στο καλοκαιρινό photo challenge αφενός γιατί τραβήχτηκαν κάτω απο τον καυτό Αυγουστιάτικο ήλιο (τόσες ώρες που έπαθα τελικά ηλίαση) και αφετέρου γιατί αν δεν το διασκεδάσω το πραμα, αν δεν το δώ απο την αστεία του πλευρά θα πρέπει να αρχίσω να ουρλιάζω!!!
Παρόλο που η φωτογραφίες τα λένε όλα θα προσθέσω λίγα σχόλια για να τις διανθίσω.
Ξεκίνησα χθές το πρωί να κάνω μια βόλτα στο ΙΚΕΑ μαζι με τα τρία πιτσιρίκια, γιατι είχα ραντεβού με τις αδερφές και τον μπαμπά μου. Πάρκαρα φυσιολογικότατα σε μια απο τις θέσεις για τις μαμάδες, ξεφόρτωσα τα τρία τέκνα μου και μπήκα στο κατάστημα.'Εναν καφέ και αρκετά ψώνια μετά επέστρεψα στο αυτοκίνητό μου(το ασημί) και βρήκα ένα άλλο αυτοκίνητο να ακουμπάει πάνω στο δικό μου!!Κυριολεκτικά να ακουμπάει!
Βρεθήκαμε στον ήλιο με 6 πιτσιρίκια (3 εγώ, 3 η αδελφή μου + ενα στην κοιλιά της) να ψάχνουμε με τη βοήθεια του καταστήματος τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου ο οποίος δεν έλεγε να εμφανιστεί και κατέληξα να καλέσω την τροχαία.
Λίγο πριν έρθει η τροχαία, να σου και εμφανίζεται μια κυριούλα στα 60κατι της, με τα ψώνια της και αρχίζει να τα φορτώνει στο αυτοκίνητό της σα να μην έγινε τίποτα. Και δε δεχόταν και παρατήρηση! Θύμωσε γιατι της μίλησα στον ενικό! Είπε ατάκες του στύλ "πώς κάνεις έτσι, αφού μπορούσες να μπεις απο την άλλη πόρτα" και "το είδα οτι δέν ακουμπούσε και έφυγα".  Δεν υπερβάλλω, ειλικρινά δεν έχω λόγια να σας περιγράψω το μέγεθος της αναισθησίας! Ευθαρσώς παραδέχτηκε οτι άκουγε τις ανακοινώσεις απο τα μεγάφωνα "αλλά τι να έκανα να πέταγα τα πράγματα κάτω και να ερχόμουν;" Ευτυχώς σε όλη αυτή την κουφή συνομιλία, δε χρειάστηκε να θηλάσω γιατί πραγματικά δε θα ήμουν σε θέση. Και απορώ πώς δεν γέννησε η αδερφή μου η οποία είναι στο μήνα της!!! Όταν ήρθε η τροχαία, η κυρία αυτή (κάτοικος Εκάλης κατά τ' άλλα) μου ζήτησε να κάνω γρήγορα γιατί είχε ένα ραντεβού!
Πέρασα όλη τη σημερινή μέρα με πονοκέφαλο απο τον ήλιο, δε θέλω να σκέφτομαι τι θα γινόταν άν ήμουν μόνη μου με τα 3 μικρά, δε θα είχα τι να τα κάνω. Σύν οτι τώρα πρέπει να τρέχω στο συνεργείο να φτιάξω τις γρατσουνιές!

Ετικέτες