Εβδομάδα παιδιών μέρα 1η: Καρπουζογρανίτες


Τον τελευταίο καιρό καταβάλλω μεγάλη προσπάθεια για να ασχοληθώ δημιουργικά με τα παιδιά. Δεν ξέρω αν φταίει η κούραση των τελευταίων μηνών (βλέπε γέννα και μετακόμιση) ή οι ορμόνες του θηλασμού. Ότι και να φταίει, έχει έρθει η ώρα να το αντιμετωπίσω.
Αποφάσισα λοιπόν να χρησιμοποιήσω το blog μου για να με παρακινήσει να κάνω πράγματα. Σαν ένα δικό μου προσωπικό challenge για να αφήσω λίγο το βελονάκι και τις δικές μου ασχολίες και να βάλω το μυαλό μου να δουλέψει όπως ενός παιδιού. Βλέπω κατά καιρούς άλλες μπλογκομαμάδες να κάνουν παρόμοια πράγματα (πχ το εκπληκτικό mommy school απο την I am momma hear me roar)  και παίρνω έμπνευση, παίρνω ιδέες και σκέφτομαι "αυτό θα τους αρέσει" αλλά τελικά δεν μπαίνω στη διαδικασία να τις υλοποιήσω. Προκειμένου λοιπόν να πάρω μπρος, θα δεσμευτώ μέσω του blog και θα αρχίσω απο σήμερα μια εβδομάδα παιδιών. Κάθε μέρα για μια βδομάδα θα ποστάρω μια μικρή δραστηριότητα που έκανα με τα πιτσιρικάκια μου και περάσαμε όμορφα.
Αρχίζω με κάτι που θέλει το χρόνο του αλλά είναι απολαυστικό και δροσιστικό!

Μερικά κομμάτια καρπούζι που ήταν έτοιμα να χαλάσουν μπήκαν στο μπλέντερ και έπειτα στην κατάψυξη, για να βγουν την επόμενη μέρα σαν λαχταριστές καρπουζογρανίτες!
Χρησιμοποιήθηκαν σαν μια υγιεινή επιβράβευση για τα καλά παιδάκια που κοιμήθηκαν για μεσημέρι...

Ετικέτες ,