Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2011

Σέτ μπάνιου

Τον τελευταίο καιρό εχω αρχίσει να επεξεργάζομαι το θέμα Χριστουγεννιάτικα δώρα και εννοείται οτι τα χειροποίητα είναι για μένα τα καλύτερα.
Για τις γιορτές λοιπόν που πλησιάζουν πειραματίστηκα με ένα σετ για το μπάνιο. Άρχισα φτιάχνοντας ενα sugar scrub, ενα scrub σώματος με βάση το λάδι και τη ζάχαρη.
Γέμισα ένα βαζάκι με ζάχαρη.
Την ανακάτεψα με λάδι μέχρι να πάρει την επιθυμητή υφή, ούτε στεγνή , ούτε να τρέχουν λάδια.
Προσέθεσα λίγες σταγόνες αιθέριο έλαιο γιασεμί και 1-2 σταγόνες μπλέ χρώμα ζαχαροπλαστικής, έτσι για να πάρει μια πιο παιχνιδιάρικη απόχρωση. (προσεξτε με την ποσότητα χρώματος μη γίνετε στρουμφάκια!)
Με αυτό κάνουμε μασάζ στο σώμα μας πρίν το ντούς, απολεπίζει και ενωδατώνει και στη συνέχεια το ξεβγάζουμε και σαπουνιζόμαστε κανονικά. Για μετά το μπάνιο έφτιαξα ένα αρωματικό λάδι σώματος με αμυγδαλέλαιο και μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο (έβαλα πάλι γιασεμί για να ταιριάξει με το scrub). Το σέτ ολοκληρώνεται με ενα φυσικό σαπούνι και ενα σφουγγάρι. Δεν είμαι και πολύ σίγουρη για την επιλογή αρώματος, εσείς αν δεχόσασταν ενα τέτοιο σετ για δώρο τι άρωμα θα θέλατε να έχει; Να πάω σε κάτι πρωτότυπο ή να κινηθώ σε κλασικά πχ βανίλια;

11 σχόλια:

  1. Τι υπέροχη ιδέα και χρήσιμη!! Εγώ πάντως λατρεύω το γιασεμί γιατί έχει ένα πολύ ιδιαίτερο και ανάλαφρο άρωμα!! Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φανταστικό..το γιασεμί μου αρέσει πολύ..και η βανίλια αν και κλασική είναι διαχρονική..τι θα έλεγες για αρώματα εσπεριδοειδών που είναι και η εποχή τους; είναι υπέροχα..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το γιασεμί είναι υπέροχο και η βανίλια χειμωνιάτικο άρωμα! Τέλεια και τα δύο! Έχω ακούσει πως ωραίο είναι και το σανδαλόξυλο, δεν το έχω μυρίσει όμως ποτέ! Καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τέλεια η ιδέα σου!!!πολύ ωραίο και χρήσιμο δωράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο σετ δώρου!!! Όσο για τα αρώματα γιασεμί και βανίλια τα νομίζω ότι είναι ιδανικά, καθώς επίσης θα μπορούσες να βάλεις και πορτοκάλι... Πολύ τυχεροί οι παραλύπτες των δώρων σου!!! Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεύω το γιασεμί και σου το προτείνω ανεπιφύλακτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mα τι όμορφα πραγματάκια είναι αυτά;;;;
    Έχω εντυπωσιαστεί με το ταλέντο σου και τις υπέροχες ιδέες σου!!!!!!
    Και λάτρεψα κι αυτήν εδώ την ανάρτηση σου!Μύρισε όλο το δωμάτιο με αρώματα!...εγώ πιο κλασική θα σου πρότεινα οπωσδήποτε και βανίλια!!! (το γιασεμί δε θυμάμαι καθόλου πως μυρίζει ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ τί όμορφο δώρο!! καταπληκτική ιδέα!!
    θα μου άρεσε το άρωμα λεμονιού ή γκρειπ φρουτ.
    Τα άλλα τα έχω βαρεθεί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ ωραία ιδέα,θα το δοκιμάσω σίγουρα!
    heartsweethearts@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα. Πόσο καιρό διατηρείτε το σκραμπ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είχα ενα μήνα περίπου και δεν είχε πάθει τίποτα. Πιστεύω και παραπάνω...

      Διαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...