Το πρώτο μου φορεματάκι + ένα μπολερό!!!


Καλημέρα σε όλους! Είμαι τρομερά ενθουσιασμένη με την καινούρια μου δημιουργία! Το πρώτο μου ρουχαλάκι! Είναι τελείως απλό, τίποτα ιδιαίτερο, ειναι όμως φτιαγμένο 100% απο τα χεράκια μου και αυτό το κάνει για μένα πραγματικά μοναδικό!
Με έπιασε τέτοιος ενθουσιασμός με ολη τη διαδικασία, που ξεχάστηκα τελείως και δεν έβγαλα ούτε μια φωτογραφία!

Για να φτιάξω το πατρόν για παιδικό φορεματάκι, πήρα ενα απλό φόρεμα και έκανα το περίγραμμα της μπροστινής πλευράς πάνω σε χαρτί, αφήνοντας 1 εκατοστό περιθώριο για το ράψιμο.

Για την πίσω πλευρά, δίπλωσα στη μέση και έκανα το πέρίγραμμα του μισού ρούχου 2 φορές (αφήνοντας πάντα περιθώριο).

Για το ράψιμο του φορέματος βρήκα καταπληκτικές οδηγίες εδώ(μέρος 1ο) κι εδώ(μέρος 2ο). Ήταν πολύ αναλυτικές και δεν βρήκα ιδιαίτερη δυσκολία.
Εκεί που δυσκολεύτικα αρκετά ηταν με τις κουμπότρυπες, χρειάστηκε να τις ξηλώσω 2-3 φορές!!!

Έπλεξα κι ένα βαμβακερό μπολερό για να το συνδυάσω. Το σχέδιο είναι το Confection Baby Shrug απο το Raverly.

Όπως βλέπετε κι απο τις φωτογραφίες, το μοντέλο ήταν αεικίνητο! Αυτές ειναι οι λίγες φωτογραφίες που δε βγήκαν κουνημένες!

Τέλος, έπλεξα κι ένα λουλούδι για να το στολίσω!

Δε σας κρύβω οτι μπήκα στον πειρασμό να κάνω το λουλούδι και τα κουμπιά κόκκινα για να ταιριάζουν με το εσωτερικό, αλλά τελικά αποφάσισα να το κάνω πιο συντηρητικό για πρώτη φορά! Το επόμενο θα φροντίσω να μου βγεί πιο τρελιάρικο!

Ετικέτες