Πρωτοχρονιάτικες Υποσχέσεις

Καλή Χρονιά σε όλους!

Καθώς σιγά σιγά ξαναμπαίνω στη ρουτίνα της καθημερινότητας αρχίζω να κάνω σχέδια για τον καινούριο χρόνο. Πέρσι τέτοιο καιρό έδινα πάλι τις πρωτοχρονιάτικες Υποσχέσεις μου. Ήμουν φουσκωμένη σα μπαλόνι απο την εγκυμοσύνη, αρκετά κουρασμένη απο έναν Φιλαράκο που πλησίαζε τα 2 και ήθελε συνέχεια αγκαλιά και κάπως κλεισμένη στο σπίτι χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Κάτω από αυτές τις συνθήκες (έχετε την εικόνα, έτσι;) η Υπόσχεσή μου ήταν κάθε μέρα μέσα στο 2010 να κάνω κάτι δημιουργικό. Έτσι, αυτή τη χρονιά έμαθα βελονάκι, έκανα το δικό μου blog και άρχισα μαθήματα tango(!). Νομίζω οτι κάτι κατάφερα. Σας παρουσιάζω λοιπόν τις Υποσχέσεις μου για το 2011:
* Να κάνω περισσότερη γυμναστική (γκουχ γκουχ)
* Να μη φωνάζω σαν υστερική όταν ο Φιλαράκος με βγάζει έξω απο τα ρούχα μου (ΓΚΟΥΧ ΓΚΟΥΧ!)
* Να μάθω να ράβω (ήταν μάλλον αναμενόμενο)

Καλή τύχη με τις δικές σας Πρωτοχρονιάτικες Υποσχέσεις, εύχομαι να γίνουν όλες πραγματικότητα!

(Οι φωτογραφίες είναι απο το Μαγικό Κάστρο, έναν παιδότοπο που πήγαμε πρόσφατα με τα μικρά)