Χρώματα...


Σας έχω πει πόσο μου αρέσουν οι λαϊκές; Είναι ένα από αυτά τα μέρη που ικανοποιούν όλες τις αισθήσεις σου, γεμάτες χρώματα, μυρωδιές, φωνές... Η λαϊκή εδώ στη Ρόδο έχει πολύ ωραία ποικιλία, κάθε φορά μπαίνω στον πειρασμό να αγοράσω και κάτι έξτρα πέρα από τη λίστα για τα ψώνια. Και πάντα σταματάω να χαζέψω τους πάγκους με τα λουλούδια. Δεν έχουν καταπληκτικά χρώματα;

Αυτή τη φορά οι "παρασπονδίες" μου ήταν οι εξής: μερικά κάστανα για να καταλάβουμε χειμώνα, κάτι κοκκινωπά γκρέιπφρουτ και μια σακουλίτσα σαλιγκάρια! Ο Φιλαράκος ξετρελάθηκε! Τα βάλαμε στο νεροχύτη να τα πλύνουμε και να ξεχωρίσουμε τα ζωντανά Κάθε φορά που κάποιο πήγαινε να περπατήσει το άρπαζε και το έβαζε στην κατσαρόλα. Η όλη διαδικασία του φάνηκε τόσο διασκεδαστική που δεν μπορούσε να σταματήσει τα γέλια!
Ύστερα τα βράσαμε σε νερό και αλάτι και τα βάλαμε στην κατάψυξη για μελλοντική χρήση. Ο mrΓ θα ξετρελαθεί...
Και μιλώντας για χρώματα, η κουβέρτα προχωράει αργά αλλά σταθερά. Αργά, γιατί έσπασα την υπόσχεση μου να μην αρχίζω πολλά project ταυτόχρονα και αυτή τη στιγμή έχω στα σκαριά κάτι που θα σας αρέσει πάρα πολύ, ετοιμάζω οδηγίες για κάτι πολύ κοριτσίστικο! Παρ' όλα αυτά προσπαθώ να μην παραμελώ και την κουβερτίτσα μου.

Τις μέρες των Χριστουγέννων ο mrΓ κι εγώ έχουμε μια παράδοση. Ένα από αυτά τα γιορτινά βράδια βάζουμε τα παιδιά για ύπνο, φτιάχνουμε μια πιατέλα με τυριά και αλλαντικά, ανοίγουμε ένα κρασί και βλέπουμε μια κλασσική ταινία. Φέτος αυτή η βραδιά ήταν η χθεσινή και η ταινία ήταν το "Breakfast at Tiffany's".

Είναι τόσο ζεστές και όμορφες αυτές οι οικογενειακές παραδόσεις, γεμίζουν τη ζωή μας με αναμνήσεις...

Ετικέτες , ,