Χειμώνας

Κι εκεί που νόμιζα οτι θα είναι πάντα καλοκαίρι, ο χειμώνας ήρθε και στη Ρόδο. Κάνει κρύο, το βράδυ θέλουμε κουβερτίτσα, νιώθω μια μεγάλη ανάγκη να φτιάξω μια ζεστή μηλόπιτα και ποτέ ο καιρός δεν ήταν καταλληλότερος για πλέξιμο. Πάνω στην ώρα λοιπόν ήρθε το ταχυδρομείο να μου φτιάξει τη μέρα και να σφραγήσει τον ερχομό του χειμώνα μια και καλή! Γιατί όταν ήρθε στο σπίτι ενα μεγάλο μάυρο πακέτο με το όνομά μου επάνω, δε θα μπορούσε να είναι τίποτε άλλο εκτος απο την παραγγελία μου απο το MASONS!

Δεν είναι υπέροχα; 20 μεγάλα κουβάρια DK Special. Το masons ειχε μια ωραία προσφορα και ο mrΓ μου την έκανε δώρο (δηλ τον έπρηξα δειχνοντας φωτογραφίες και συζητώντας συνέχεια για πλέξιμο και για τις απεριόριστες δυνατότητες στο βελονάκι μεχρι που μου είπε να τα αγοράσω για να με κάνει να σταματήσω!)
Στόχος μου είναι μια χρωματιστή παιδική κουβέρτα.Τα κουβάρια είναι 100% ακρυλικό, το ξέρω οτι το μαλλί ή το βαμβάκι θα ηταν πιο ταιριαστά, αλλά νομίζω οτι θα είναι πιο εύχρηστη και θα έχει καλύτερη συμπεριφορά στο πλύσιμο.
Για να δείτε όμως τι συγκρατημένο άτομο είμαι, δε θα την αρχίσω άν δεν τελειώσω αυτό που πλέκω τώρα. Ριξτε μια ματια...

Δε λέω τίποτε άλλο, θα το δείτε τελειωμένο!
Φευγω τώρα, ειναι η αρχή του χειμώνα και πρέπει να παω να βρώ βολβούς για τη γλαστρούλα της κουζίνας μου.Να έχετε μια όμορφη βδομαδα!

Ετικέτες ,